Які автомобільні двигуни краще обходити стороною: експерт назвав невдалий вибір
Двигун є головним вузлом автомобіля і його несправність може повністю вивести транспортний засіб з ладу. Тому при виборі як нового, так і вживаного авто першочергову увагу слід приділяти саме силовій установці.
Відомий автоексперт та автор YouTube-каналу Scottish Car Clan поділився інформацією про два типи двигунів, від автомобілів з яким варто триматися подалі, пише Avtomob.
1.0 EcoBoost (Ford) – компактний, але проблемний двигун
Вперше представлений у 2012 році, цей мотор швидко здобув популярність завдяки поєднанню невеликих розмірів і високої ефективності. Його встановлювали на такі моделі, як Fiesta, Focus, EcoSport та інші автомобілі Ford. Однак у двигуна є серйозна конструктивна проблема: ремінь ГРМ проходить крізь картер і постійно контактує з гарячим мастилом. Через це гумові елементи швидко зношуються, а їхні частинки потрапляють у систему змащення, засмічуючи масляні канали та оливоприймач. У результаті це призводить до перегріву, прискореного зносу та серйозних несправностей двигуна.
Читайте також: Перекупи розповіли, чи варто купувати авто з відремонтованим двигуном
Важлива інформація для власників
За рекомендацією Ford, заміну ременя ГРМ слід проводити раз на 10 років або після пробігу 240 000 км. Проте автоексперти радять виконувати цю процедуру не рідше ніж удвічі частіше, а також регулярно перевіряти стан ременя, щоб уникнути серйозних проблем із двигуном.
Ще один ненадійний двигун – 1.2 PureTech (Stellantis)
Аналогічні проблеми, як у EcoBoost, спостерігаються і в моторі 1.2 PureTech від Stellantis. Його встановлювали на моделі Peugeot, Citroën і Opel до 2023 року. Основний недолік – зношування ременя ГРМ, який поступово руйнується і засмічує моторне масло, що може призвести до серйозних несправностей.