Як не потрапити на гачок: експерт викрив популярні махінації на СТО
Багато водіїв навіть не здогадуються, що під час ремонту їхнього автомобіля можуть спробувати обдурити. Щоб застерегти автолюбителів, відомий механік та експерт Скотті Кілмер розповів про найбільш поширені види шахрайства, які зустрічаються на автосервісах, пише Avtomob.
На своєму YouTube-каналі він опублікував відео, в якому наголосив, що водіям важливо звертати увагу на всі деталі, які, на їхню думку, потребують заміни.
Читайте також: Неочевидні розхідні матеріали в авто: фахівці розповіли, про що забувають навіть професійні водії
“Як переконатися, що заміна деталей дійсно відбулася? Перед тим як залишити авто в сервісі, зробіть фотографії всіх деталей, які планують міняти. Якщо ж ви сумніваєтеся в чесності майстрів, можна нанести невелику мітку – наприклад, фарбою чи металевим скребком зробити хрестик. Якщо після ремонту ця мітка залишилася, знайте, вас обдурили”, – розповів експерт.
Хоча це може здаватися дрібницею, недобросовісні працівники СТО іноді пропонують замінити деталі, які насправді цього не потребують, аби виставити вищу вартість ремонту. Кілмер також порадив водіям не погоджуватися на усунення несправностей, про які вони раніше навіть не чули. Зокрема, він зазначив, що деякі механіки схильні рекомендувати вирівнювання коліс набагато частіше, ніж це дійсно потрібно.