Відбулася прем’єра першого українського електробуса «Мальва-Електро» (фото)
На щорічній пресконференції корпорація «Еталон» презентувала перший український електробус «Мальва-Електро», розроблений на основі популярної дизельної моделі. Новий транспортний засіб, створений на Чернігівському автозаводі, успішно завершив тестування та готується до отримання сертифіката, пише Avtomob.
Електробус А08611 належить до середньогабаритного класу з довжиною 9,5 м і повною масою 12,5 тонни, що відповідає рівню іноземних аналогів. Він обладнаний електродвигуном ДТА-140-4У1 потужністю 140 кВт (190 к.с.), який працює на енергії літій-іонної батареї ємністю 185 кВт∙год. Постачальником батарей виступає молдавська компанія «Інформбізнес». Одного заряду електробуса вистачає на 200 км пробігу, що ідеально підходить для міських маршрутів.
Читайте також: Електричний монстр від Tesla в Україні: з’явилися фото «зарядженої» версії Cybertruck із трьома моторами
Салон електробуса «Мальва-Електро» вміщує 53 пасажири, серед яких 24 можуть зайняти сидячі місця. У зоні накопичення передбачено спеціальне місце для розміщення інвалідного чи дитячого візка. Транспорт оснащений сучасними системами для інформування пасажирів, кондиціонером і вдосконаленою системою обігріву.
Опалення забезпечує комбінована система, де конвектор функціонує за рахунок дизельного двигуна стандарту Євро-6. Це рішення сприяє економії заряду батареї та збільшує дистанцію, яку електробус може подолати без додаткової підзарядки.
Вартість електробуса «Мальва-Електро» у три рази перевищує ціну його дизельного аналога, яка становить приблизно 4 млн грн. Водночас, у порівнянні із закордонними моделями, такими як польський Solaris чи турецький Otocar, його ціна значно вигідніша. Європейські електробуси подібного класу коштують у межах 530–550 тисяч доларів.
Корпорація «Еталон» представляє «Мальва-Електро» як економічно вигідний варіант для модернізації автобусного парку України. Завершення процесу сертифікації відкриє шлях до серійного виробництва.