Українські БТР-4Е для ЗСУ: військові отримують нові бойові машини (фото)
До автопарку 58-ї мотопіхотної бригади ЗСУ надійшли нові українські бронетранспортери БТР-4Е. Фахівці, аналізуючи фотографії бронемашини, помітили залишки транспортувальної плівки, що свідчить про те, що “техніка нещодавно надійшла військовим прямо з виробництва”. Про це пише Avtomob.
58-ма бригада стала четвертим відомим підрозділом, оснащеним цими машинами після 2022 року. Зазначається, що такі машини також надійшли в автопарки 56-ї мотопіхотної бригади, а також підрозділів Національної гвардії “Спартан” та “Кара-Даг”.
Раніше на озброєнні 58-ї бригади були броньовики International MaxxPro, М113, а також танки серії Т-64 і Т-80.
Очікується, що нова техніка підвищить можливості бойового підрозділу завдяки посиленій вогневій потужності, зокрема 30-мм гармати, автоматичного гранатомета та протитанкового ракетного комплексу “Бар’єр”.
Читайте також: Засекречений український бронеавтомобіль UAT-Tisa з’явиться на службу в ЗСУ (фото)
Експерти також нагадали про червневий репортаж молодшого лейтенанта Сергія Ліпка на каналі “Армія TV” (див. відео нижче), в якому розповідалося про виробництво БТР-4, що триває, незважаючи на удари російських військ по українській промисловості.
Тоді журналіст зауважив, що бронетранспортери, які використовує 56-та бригада, були випущені у 2023 році.
Автори матеріалу також відзначають успішне застосування БТР-4 на передовій. Зокрема, згадано, як гвардійці 15-ї бригади “Кара-Даг” за допомогою цих машин вибивали російську піхоту з забудов на околицях Селидового.
Про потужність машини не зазначено. Однак, з попередніх даних відомо, що крім турбодизельного двигуна 3ТД-3 об’ємом 8,15 л з потужністю 500 к.с. при 2600 об/хв і крутним моментом 1950 Нм, а також 3ТД-4 з підвищеною потужністю до 600 к.с. (крутний момент 1950 Нм), свого часу розглядали варіант використання імпортних моторів.
Розглядали можливість встановлення 6-циліндрового турбодизеля Deutz BF6M1015CP німецького виробництва, об’ємом 11,91 л і потужністю 442—450 к.с. (крутний момент 1875 Нм), а також інших двигунів з цієї серії Deutz із потужністю 489 або 598 к.с. Крім того, була опція комплектації італійським 6-циліндровим двигуном Iveco Cursor 10-430 об’ємом 10,3 л і потужністю 430 к.с. (крутний момент 1900 Нм).