Плюси і мінуси ГБО: які авто не варто переводити на газ
В умовах постійного підвищення вартості бензину та дизельного пального в Україні все більше автовласників переобладнують свої транспортні засоби на автогаз. Однак, чи є газобалонне обладнання (ГБО) оптимальним рішенням для більшості водіїв і які наслідки це може мати для роботи двигуна? Сайт Avtomb відповів на ці питання.
Слід зазначити, що встановлення ГБО приваблює тим, що майже не вимагає суттєвих змін у роботі автомобіля. У будь-який час обладнання можна демонтувати та повернутися до використання бензину. Очевидною перевагою переходу на газ є його нижча вартість порівняно з дизельним паливом або бензином. Крім того, фахівці відзначають, що двигун, який працює на газу, має довший термін служби.
Читайте також: Як захистити двигун авто від брудного пального: експерти поділилися порадами
Використання газобалонного обладнання також має свої мінуси: швидше зношуються повітряні фільтри, зростає потреба в частішому технічному обслуговуванні, погіршуються динамічні показники автомобіля, а обсяг багажного відділення зменшується.
У зв’язку з цим експерти радять встановлювати газобалонне обладнання на автомобілі з великим пробігом, високим рівнем споживання пального та потребою у використанні дорогих його видів. Однак не рекомендується встановлювати ГБО на нові чи малолітражні автомобілі, а також на машини, що рідко використовуються.