Неочевидні розхідні матеріали в авто: фахівці розповіли, про що забувають навіть професійні водії
Новачки за кермом зазвичай знають, що для тривалого терміну служби авто необхідно регулярно змінювати моторну оливу, фільтри та гальмівну рідину. Але на тлі цих базових процедур багато водіїв часто ігнорують менш очевидні, проте не менш важливі витратні матеріали. Експерт розповів про технічні нюанси, які часто забувають навіть досвідчені автомобілісти, пише сайт Avtomob.
Коли гарантійний термін добігає кінця, багато власників авто вирішують самостійно займатися технічним обслуговуванням своїх машин. Проте деякі витратні матеріали часто залишаються поза увагою, оскільки їх вважають несуттєвими.
Мастило в редукторі зазвичай не входить до переліку матеріалів, які обов’язково замінюють, тому про нього часто забувають. Проте з часом у редуктори переднього та заднього мостів можуть потрапляти забруднення або навіть вода. Така небажана суміш негативно впливає на внутрішні механізми, що зрештою може призвести до дорогого ремонту.
Читайте також: Заміна свічок запалювання: які поширені помилки можуть зруйнувати двигун авто
Водії часто стикаються з несправністю муфти повного приводу лише тоді, коли вона вже потребує термінового ремонту через перегрівання або збої в роботі. Однак муфта є ключовим компонентом у багатьох сучасних кросоверах. Наприклад, Volkswagen рекомендує змінювати рідину в системі Haldex кожні три роки.
Багато водіїв, особливо власники позашляховиків, часто не знають, наскільки важливо регулярно обслуговувати карданний вал. Зокрема, хрестовини, які є основними компонентами валу, зазнають значних навантажень, особливо під час їзди по бездоріжжю. Експерти радять проводити шприцювання карданного валу кожні 15 000 км.
Мастило в роздатковій коробці нерідко ігнорують під час технічного обслуговування, хоча виробники чітко вказують рекомендовані інтервали заміни. Наприклад, Hyundai рекомендує оновлювати трансмісійне мастило кожні 120 000 км.
Високовольтні дроти, що передають іскру до свічок запалювання, мають обмежений термін служби, який зазвичай становить близько восьми років. При цьому самі свічки запалювання часто не замінюють вчасно, відкладаючи це до моменту, коли на панелі приладів з’явиться сигнал Check Engine.
Старий паливний фільтр на автомобілях із пробігом багато водіїв відкладають на заміну до появи проблем у роботі двигуна. Однак цей важливий компонент необхідно оновлювати кожні 30 тисяч кілометрів.