Автомеханік назвав типові помилки водіїв, через які страждають клапани двигуна
Клапани газорозподільного механізму (ГРМ) виготовлені з термостійких матеріалів і здатні витримувати умови роботи в камері згоряння, де температура може сягати 2500 °C. Проте помилки водіїв нерідко призводять до того, що ці деталі передчасно прогорають і виходять з ладу. Про це пише Avtomob.
Досвідчений автомеханік виділив чотири найпоширеніші помилки, які стають причиною цієї проблеми:
- Застосування неякісної моторної оливи
Часто водії, намагаючись зекономити, обирають дешеву моторну оливу, яка не забезпечує належного захисту внутрішніх деталей двигуна. У результаті на сідлах і тарілках клапанів накопичується сірка, що негативно впливає на їхню рухливість і уповільнює охолодження. Це, у свою чергу, стає причиною прогорання клапанів.
Читайте також: Як звична помилка при під’їзді до світлофора може коштувати водіям кругленьку суму
- Застосування палива з низьким октановим числом
Низькооктанове паливо характеризується високою схильністю до детонації, що спричиняє численні міні-вибухи і різке підвищення температури в камері згоряння. Такі умови поступово руйнують клапани, призводячи до їх виходу з ладу. - Несвоєчасна заміна свічок запалювання
Запізніла заміна свічок запалювання призводить до ослаблення іскри, що погіршує процес згоряння паливно-повітряної суміші. В результаті це створює підвищене ударне навантаження на клапани, що згодом може викликати їх деформацію. - Встановлення ГБО
Монтаж газобалонного обладнання в автомобілі вимагає ретельного налаштування. Якщо налаштування виконати некоректно, паливно-повітряна суміш стане занадто бідною, що може порушити роботу двигуна, призвести до тривалого згоряння суміші і спричинити перегрів клапанів.